wtorek, 5 maja 2015

Recenzje książek

No cóż, nie byłam pewna czy je zamieszczać, czy ktoś będzie je czytał itp, itd. Jednak - stwierdziłam, że blog musi się jakoś rozwijać bo inaczej czytelników nie przybędzie, tylko ubędzie.
Publikuj posty na blogu! Przecież jak ich nie będzie, to nie będzie bloga. I co z tego, że tylko Ty je czytasz? Z czasem dojdzie więcej osób - a jak będziesz zatrzymywać te pomysły "na później" to pamiętaj - to "później" może nigdy nie nadejść 
Ja, czyli Aga:-) Taki mój mały cytacik...ale nie to jest najważniejsze:)
No więc - czekajcie, a już niedługo pojawi się cykl postów pod tytułem "Recenzje książek". Będę je przeplatała innymi postami: o moim życiu, ogólne przemyślenia, a może...a może opublikuję moją książkę ;-)
No, więc mam nadzieję, że cykl się spodoba!
Miłego wieczoru, czytelnicy!
Wasza blogerka - Aga




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz