wtorek, 21 kwietnia 2015

pisanie książek - moje hobby

Pisanie książek/opowiadań jest moim hobby.
Dlaczego?
Hmm, jak się zastanowię to z kilku powodów.
Lubię czytać. Często chciałam coś zrobić w książce tak jak ja chcę. Teraz - mogę.
Kiedy piszę mam kontrolę nad tym światem, który wymyślę - czy to nie jest wspaniałe? Mogę wymyślić dowolną postać, zrobić z nią co mi się podoba, osadzić ją w dowolnym czasie - teraźniejszości, przeszłości a może przyszłości? Mam pełną dowolność. No i gdzie osadzę akcję? W Polsce, Stanach Zjednoczonych a może w wymyślonym świecie? Wszystko jest możliwe.
Kiedy piszę mogę napisać o wszystkim. Moje żale, nadzieje, marzenia. Chwile radosne, smutne. Pisać możesz na podstawie swojego życia, a może o swoich marzeniach...?
Dlatego lubię pisać. Jestem wtedy w moim własnym świecie. Gdzie ja decyduję co ma się wydarzyć i jak.
WSZYSTKIM POLECAM PISANIE KSIĄŻEK!!
Aga

4 komentarze:

  1. Przymierzałem się niedawno do napisania pierwszego opowiadania i przyznaję, że ulegałem większości z mitów na temat pisania. Jednak wraz z pierwszymi stronami odkryłem, że pisanie nie jest wiedzą tajemną. Za mną kilka z nich, publikuję je w internecie, a egzemplarze do własnej kolekcji szykuje dla mnie drukarnia online. Przyznaję, że magiczne jest uczucie, kiedy stawiasz ostatnią kropkę. Pomimo tego, że widzę masę niedociągnięć, rośnie we mnie motywacja do popełnienia kolejnych tekstów.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie!

    Przy okazji jak rozliczałem pit przez internet 2016 zastanawiałem się w jaki sposób rozliczyć podatkowo przychody z książki kiedy sprzedajemy ją np. do wydawnictw takich jak OnePress czy Złote Myśli. Czy ktoś wie może?

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń