środa, 8 kwietnia 2015

O mnie

Nie jestem zwykłą jedenastolatką.
Chcę to zaznaczyć na wstępie.
Po pierwsze - UWIELBIAM czytać książki (wszystkie dosłownie...) a po drugie - moim hobby jest PISANIE KSIĄŻEK co nie jest chyba popularnym hobby wśród 11 latek. Napisałam już trzy książki, piszę czwartą. No, ale o mnie.
Niezwykła jest też we mnie liczba rodzeństwa - mam czwórkę, i to młodszego rodzeństwa. Hmm, chyba nie każda 11 latka ma 4 rodzeństwa ;-)
Co jeszcze? Nie przepadam za "słitaśnymi selfie" "modnymi conversami" "<3333" "xxxXXx" "jaki LoOooOOL" " xDxDxD" i tym podobnymi głupotami.
Lubię się pobawić na dworze z moimi przyjaciółmi, a nie przepadam za graniem po pięć godzin dziennie w Minecraft, Simsy i tym podobne rzeczy.
Mam jedną "BFF" (ale ja wolę nazwę przyjaciółka). Jedną, ale prawdziwą. Jesteśmy naprawdę przyjaciółkami. Nie jest tak, że nie licząc jej nikogo nie mam. Nie, mam parę koleżanek i przyjaciółek ale mam jedną naj-naj-naj :D
No, to tyle o mnie. Może jeszcze jedno: lubię pop i rock. Z popu: Taylor Swift, Ed Sheeran. Z rocka: zespół Luxtorpeda.
No, to tyle:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz